پایان امتحانات

امتحانات نیمسال دوم 89-88 هم با تمام شب امتحان هایش و تغییر روز امتحانات و برای برخی اسان و برای برخی سختی هایش به پایان رسید در پایان برخی انتفادها را مطرح می کنیم باشد به گوش انهایی که باید برسد:
عدم حضور برخی اساتید در سر جلسه امتحان در حالی که سوالاتی طرح کرده بودند که حتی مشابه انرا هم در طول ترم حل نکرده بودند
گاهی صدای فردی که تا یک ربع هم در اغاز جلسات از بلندگوها اعلام می کرد : درهای ساختمان ها را ببندید باعث رنجش دانشجویان در حال امتحان می شد
عدم نظم و برخورد نامناسب با دانشجویان و ایجاد سرو صدا و داد زدن های بی معنی برخی مراقبین (فعلا از نامش صرفنظر می کنیم)در محل سالن غذاخوری که تمرکز دانشجویان را ازبین می برد
حساسیت های بی مورد برخی مراقبین و رفتار زشت و زننده انان در تذکر به دانشجویان که نظم جلسه را به هم می زد
در پایان از دکتر رزاقیان و مهندس اورعی و مسوولین برگزاری امتحانات تقاضا داریم تا برای ترم های اتی به انچه خواسته به حق دانشجویان است بها دهند
هنوز بسیاری از نمرات اعلام نشده و دانشجویان با این وضع برای انتخاب واحد تابستان مردد مانده اند
به امید موفقیت تمام دانشجویان خوب دانشکده فنی تهران جنوب
دوستان عزیز مطالب مربوط به دانشکده,اساتید,جزوات و نمونه سوالات دروس را به tjmine.blogfa@yahoo.com ارسال نمایید